פרוש בראיון סוער: "מציע לגפני לא לדבר בכלי תקשורת נגד גדולי ישראל"

    ישראל פריי 3 Comment on פרוש בראיון סוער: "מציע לגפני לא לדבר בכלי תקשורת נגד גדולי ישראל"
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך חה"כ מאיר פרוש, מתייצב הבוקר לצד מוסדות החינוך, והודף בחריפות את הטענות לאפלייה, תוך שהוא מעמת את המראיינים עם הפרסומים על עשרות בנות שלא מסודרות במוסדות, וטוען לגורמים אינטרסנטיים הדואגים ליצור מצג שווא.

    "על השמחה שמתלווה למראה הילדים הרכים שהולכים לקבל חינוך שממשיך את שושלת הדורות" -אמר פרוש לבצלאל קאהן ודוד חכם- "מעיבים המקרים של בנות שלא התקבלו". הוא הזכיר שכל שנה יש בעיות, וברגע האחרון תמיד נמצא הפיתרון וההסדר הראוי. "המקום הטבעי של כל ילדה, הוא היכן שהיא מעוניינת ללמוד. כל המשפחות שילדיהם עומדים בתקנון – יהיו בפנים"

    על רקע הטענות הקשות לאפליית בנות ספרדיות, והעובדה שבבוקר פתיחת שנה"ל עולה תמונה מדאיגה של בנות רבות ללא בתי ספר,טען פרוש בלהט כי אין אחד שיכול לומר שמוסדות החינוך מפלים על רקע עדתי. "עד אחד וחצי בלילה עוד ישבתי לטפל בשיבוץ בנות אשכנזיות כמו ספרדיות. אמת המידה היחידה לקבלה למוסדות הוא התאמה דתית. יש דרישות של ההורים ושל בתי הספר -שאני מברך ומגבה אותם- לעמוד בתקנות שמשקפות את רוח בית יעקב"

    הוא לא היסס להפנות אצבע מאשימה דווקא להורי הבנות, "במהלך הטיפול בהרשמה, נעשים פעולות התאמה רבות, לא תמיד המשפחות משתפות פעולה"

    כשהמראיינים הציגו את טענת חה"כ משה גפני על אחריות החסידים למצב, ועל בית הספר החדש של סלונים בביתר שגורם להחרפת הבעייה, אמר פרוש כי הוא "לא חושב שגפני צריך לומר את זה, מה יש לגפני לדבר ברדיו נגד גדולי ישראל ?! לחסידי סלונים בביתר יש גיבוי מלא מהאדמו"ר, וכל מוסד חינוכי נפתח בהסכמה של ההנהגה הרוחנית, מציע לגפני לא לדבר בכלי תקשורת נגד גדולי ישראל"

    פרוש המשיך להתנצח עם בצלאל קאהן ודוד חכם, וביקש לראות את הרשימות עם השמות, הכתובות, והטלפונים של הבנות שלא התקבלו למוסדות, בניסיון לטעון כי המידע שמפורסם אינו נכון, וכי השלום והשלווה שוררים בכל ערי ישראל.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אנחנו מחזיקים את ידך מאיר פרוש עלה והצלח רוצים אותך ורק אותך ראש ממשלה מינימום או נשיא ארה"ב

    2. 1

      כל הכבוד לפרוש! אני מאוד מעריך אותך.